shirazgardi

shirazgardi

<-PostTitle->

شيراز يكي از شهرهاي مهم گردشگري ايران است. سالانه گردشگران زيادي از اين شهر ديدن مي كنند. به همين دليل در گوشه و كنار شهر شيراز كافه هاي زيادي به چشم مي خورد. امروز قصد داريم شما را با بهترين كافه هاي شيراز آشنا كنيم. پس با ما همراه باشيد


با بهترين كافه هاي شيراز آشنا شويد
همانطور كه در بالا ذكر شد در هر گوشه شيراز يك كافي شاپ وجود دارد. كافه هاي شيراز بسيار زيبا، شيك و با دكوري فوق العاده هستند. در اين مقاله قصد داريم 15 كافه برتر شيراز را به شما و دوستانتان معرفي كنيم. انتخاب 15 كافه از بين كافه هاي فراوان شيراز بسيار سخت بود. به همين دليل به بازخورد مشتريان توجه كرديم. اين ليست بر اساس بازخورد مشتريان كافه هاي شيراز است. بازخورد مشتري بهترين معيار براي كيفيت خدمات كافه در نظر گرفته مي شود.


1. كافه موزه جرنگار
كافه هاي شيراز، كافه موزه زرنگار يكي از زيباترين كافه هاي شيراز محسوب مي شود. اين قهوه داراي طراحي منحصر به فرد و منحصر به فردي است. اين كافه در يك ساختمان قديمي واقع شده است. نماي بيروني اين خانه بازسازي شده است. كافه موزه زرنگار يك بناي تاريخي است. وقتي اين خانه را پيدا كنيد از جنون لذت خواهيد برد. اين خانه حياط زيبا و تميزي دارد. در مركز اين حياط حوض گلي آبي قرار دارد. در اطراف اين استخر گلدان هايي از شمعداني قرمز قرار داده شده است. فضاي داخلي موزه زرنگار به گونه‌اي طراحي شده است كه به خانه‌هاي سلطنتي و قاجاريه شباهت دارد.
حتي كافه هم ظاهر قديمي دارد. اما تجمل در اينجا آشكار است. در اين كافه سفارش مشتريان در ظروف معنوي و سنتي سرو مي شود. در منوي كافه موزه زرنگار مي توانيد نوشيدني هاي سنتي مانند شربت سكانجبين را پيدا كنيد. تمام نوشيدني هاي اين كافه در ليوان هاي كريستالي آنتيك سرو مي شود. ليوان هايي كه ما را به ياد خاطرات خوب قديمي و خانه مادربزرگ مي اندازد.
همچنين لازم به ذكر است كه منوي اين كافه شامل بسياري از غذاهاي سنتي است. طبق نظر مشتريان طعم غذاهاي اين كافه بي نظير است. بسياري از مشتريان از اصطلاح «آشپزي مادر» براي توصيف غذاي اين كافه استفاده مي كنند. لطفا توجه داشته باشيد كه سيگار كشيدن در داخل كافه ممنوع است. به همين دليل مي توان كافه موزه زرنگار را يك كافه دنج و خانوادگي ناميد.
آدرس: شيراز، خيابان لطفعلي خان زند، كوچه كاشي 33، 14
تلفن: 09179355003
ساعت كاري: 08:00 الي 23:00

2. كافه دودكش شيراز
كافه شيراز چيمني يكي از برندهاي وابسته در ايران است. با شعبه هايي در شهرهاي مختلف ايران به ويژه در مناطق مختلف پايتخت، دو كافه بستني خوشمزه در محدوده بهانا افتتاح شده است. اين كافه بستني انواع بستني هاي متنوعي دارد كه مي توانيد از بين آنها انتخاب كنيد. كافه چيمني براي اولين بار در ايران بستني در نان مجارستاني عرضه مي كند. اين يك ابتكار عالي است كه مشتريان زيادي را به خود جذب كرده است. اگر مي توانيد منوي اين بستني فروشي را ببينيد. حتما دوست داريد اين بستني هاي خوشمزه را امتحان كنيد. براي تهيه اين بستني ها از نان مجارستاني، عسل، پودر پسته، پودر نارگيل، انواع ميوه ها، بيسكويت، شكلات، نوتلا و بستني ميوه اي استفاده مي شود.
سيگار كشيدن در اين كافه ها ممنوع است. البته در منوي كافه هيچ چيز ديگري به جز بستني وجود ندارد. پس اگر به غذاهاي خاص و بستني هاي خوشمزه علاقه داريد حتما به دپارتمان بستني چيماني سر بزنيد. اين كافه يكي از بهترين كافه هاي شيراز است.
آدرس شعبه 1: كوچه 16 كودوسي غربي
برنكه ۲ چا پاتا: فرهنگ شهر، كوچ ۲۳ چا كاپيرا
تلفن: 09177511086
ساعت كاري: از ساعت 10 صبح تا 24 بعد از ظهر

3. كافه آبان
كافه آبان يكي از كافه هاي دنج شيراز است. اين كافه فضاي خوبي دارد. وقتي وارد كافه مي شويد، مي توانيد تمام انرژي مثبت را جذب كنيد. اين كافه از ميز و صندلي هايي با رنگ هاي روشن استفاده مي كند. تمام عناصر داخلي اين كافه نيز در رنگ هاي روشن ساخته شده است. پس با ورود به اين كافه خواه ناخواه تمام غم هايت را فراموش مي كني. برخلاف بسياري از كافه هاي ديگر، اين كافه موسيقي تاريك و غمگين ندارد.
در كافه آبان مي توانيد از نور روز لذت ببريد و باتري هاي خود را شارژ كنيد. نورهاي بسيار زيبايي در كافه در شب وجود دارد. لازم به ذكر است اين كافه در شيراز به «كافه گالري آبان» معروف است. دليل اين نام استفاده از آثار هنري زياد در دكوراسيون كافه است. اين كافه همچنين اعلام كرد كه قصد دارد ميزبان رويدادهاي مختلف هنري و خارجي باشد. پس اگر عاشق هنر هستيد، اين كافه مي تواند انتخاب خوبي براي شما باشد. در مورد منوي كافه نيز بايد بدانيد كه كافه آبان پيشنهادات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين بسياري از مشتريان از كيفيت خدمات و منوي اين كافه بسيار راضي هستند.
آدرس: شيراز، عفيف آباد، كافه گالري آبان
تلفن: 09023112310
ساعت كاري: 10:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر

4. كافه فتح المالكي
كافه فتح الملوكي در يكي از كاخ هاي تاريخي شيراز قرار دارد. قدمت اين كاخ به سال 1290 و دوره قاجاريه مي رسد. اين خانه ظاهري كاملا سنتي دارد و در طراحي آن از معماري ايراني استفاده شده است. سقف خانه از چوب، حيوانات، گل، دسته گل ساخته شده و براي تزيين آن از انواع پرندگان استفاده شده است. در زيرزمين اين بنا موزه مشاهير فارس قرار دارد. يعني در اين موزه مي توانيد از مجسمه هاي معروف استان فارس ديدن كنيد. در فضاي داخلي كافه از تمام عناصر ايراني و سنتي به خوبي استفاده شده است. شيشه هاي رنگي كافه را به بهترين نحو روشن مي كند. اين رستوران يكي از بهترين رستوران هاي شيراز است. كيفيت خدمات و منوي عمارت فتح الملوكي در سطح بالايي قرار دارد. بنابراين بايد آن را يكي از معتبرترين و گران ترين رستوران هاي شيراز دانست.
مديريت كافه سعي كرده است با رعايت فاصله مناسب بين ميزهاي كافه به حفظ حريم خصوصي مشتريان كمك كند. در اين كافه فقط در بيرون امكان سيگار كشيدن وجود دارد. بنابراين در داخل هتل بوي بد و دود سيگار وجود ندارد. اين كافه در منوي خود تنوع زيادي دارد. شما مي توانيد انواع نوشيدني هاي سرد يا گرم را در انواع سبك هاي سنتي و مدرن با طعمي منحصر به فرد سفارش دهيد.
آدرس: سراج، ارگ بيان كريم خاني، خيابان 22 بهمن، پاركينگ اتحاد
تلفن: 09173131542
ساعت كاري: 10:00 الي 24:00

5. كافه تريا
آدرس شعبه 1: شيراز، بلوار آزادي، خيابان خاكشاني، سمت راست ساختمان مارينا.
آدرس شعبه 2: شيراز، بزرگراه عفيف آباد به سمت ستارخان (100 متري)، ساختمان فلورانس.
خارج از
غذاي گياهي
مناسب براي خانواده ها و كودكان
منطقه VIP
اتصال دهنده
بال كافه شيراز
كافه بال در شهرهاي مختلف شعبه دارد.
كافه بال دو شعبه در شيراز دارد و يكي از بهترين كافه هاي شيراز است. با خيال راحت مي توانيد اين كافه را در ليست كافه هاي مجلل شيراز قرار دهيد.
يك كتابفروشي بزرگ از كف تا سقف در بخش زمين شناسي كافه وينگ منتظر شماست. چه بهتر از اين كه در يك عصر بهاري به اين كافه برويد، كتاب بخريد و از خواندن بيرون با يك فنجان قهوه لذت ببريد؟
اگر اهل غذا خوردن هستيد و مي خواهيد در شيراز غذا بخوريد، اينجا را ببينيد تا ليستي از بهترين رستوران هاي شيراز را ببينيد.
قهوه گل
آدرس: شيراز، فرهنگشهر، گالي 43، ابتداي تاكستان، جنب املاك سرگمين.
در فضاي باز
ثبت نام تلفني
تزيينات متفاوت و صورتي

6. كافه تريا گل
يكي از كافه هاي خاص در بين كافه هاي شيراز
كافه گل احتمالاً متنوع ترين كافه در ليست كافه هاي شيراز است. اينجا جايي است كه همه دختران 5 ساله تا 30 ساله عاشق مي شوند.
چرا ممكن است بپرسيد؟ تمام تزئينات، مبلمان، صندلي و حتي منوهاي كاغذي اين كافه صورتي است. از لحظه اي كه وارد اين كافه مي شويد، ديوارهاي صورتي توجه شما را به خود جلب مي كند.
وقتي وارد كافه مي شويد، دنياي صورتي رنگ شما را احاطه كرده است. اگر عاشق رنگ صورتي هستيد و به دنبال كافه اي با فضايي شاد براي رفتن با دوستان خود هستيد، گلورال بهترين انتخاب است. اين يكي از بهترين كافه هاي شيراز براي قرار عاشقانه است!


7. كافه استريت لانژ يكي از بهترين كافه هاي شيراز است
يكي از بهترين كافه هاي شيراز كافه استريت لانژ است كه فضاي داخلي شيك و منحصر به فردي دارد. دكوراسيون آن مدرن و شيك است، شايد به دليل اين سبك مبلمان و ميز و صندلي، در نگاه اول بيشتر مناسب جوانان باشد.
فضاي مناسبي دارد، مخصوصا براي خانواده هاي كوچك و جشن هاي دوستانه مانند تولد. اين كافه با كادري مجرب كمك مي كند تا تعطيلات شما را به بهترين شكل ممكن بسازيد.
نزديكي آن به مترو و ايستگاه اتوبوس، آن را به يكي از شلوغ ترين كافه هاي شيراز تبديل كرده است.
منوي آن عمدتاً شامل فرنگي و غذاهاي ايراني است. در اين منو مي توانيد انواع نوشيدني هاي سرد و گرم، قهوه، شيريني و كيك را مشاهده كنيد.
كافه استريت لانژ قيمت منوي بسيار مناسبي دارد و احتمالاً يكي از ارزان ترين كافه هاي اطراف است.
تبوك
شيراز - معالي آباد - خيابان دكتريف - خيابان قهوه خانه
تلفن
۷۴۰۰ ۳۰۴ ۰۹۱۷
ساعات كاري
9 در 22:45

8. كافه گيسيا يكي از شيك ترين و بهترين كافه هاي شيراز است
كافه گيسيا در نزديكي دروازه قرآن شيراز واقع شده است. اين كافه در داخل ساختمان هفت كوان واقع شده است. اين بنا داراي هفت خان (طبقه) است كه خان دوم آن كافه است.
فضايي آرام و به دور از هياهوي شهر دارد و مكان مناسبي براي كساني است كه دوست دارند از قهوه و سفارش در آرامش و آرامش لذت ببرند.
داراي دكوراسيوني زيبا و شيك با سبك كلاسيك. با اين فضا و دكور، براي جلسات كاري كه نياز به سكوت و تمركز زيادي دارد، بسيار مناسب است.
منوي آن شامل انواع كيك، چيزكيك و كيك است. كافه جزيا به عنوان يك كافه مجلل با دستور پخت هاي باكيفيت يكي از كافه هاي گران قيمت شيراز است. كافي شاپ جزيا يكي از مجلل ترين و شيك ترين كافه هاي شيراز است.
نشاني
شيراز - دروازه قرآن - بلوار آيت الله رباني - خيابان اوگائو 17 - مجتمع هفت خوان - گربه دوم - كافه گيسيا
تماس تلفني
22 ૭ ૦૭૧૩
ساعات كاري
12 تا 24

9. كافه ديالوگ يكي از زيباترين و بهترين كافه هاي شيراز است

در گوشه اي از خيابان معالي آباد شيراز كافه اي قرار داده شده كه به طعم و بوي قهوه معناي ديگري مي دهد. از قهوه اين كافه لذت مي بريد و با تمام اين تفاسير مشتريان و طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است. محيط اطراف آن ساكت و آرام است و همانطور كه از نامش پيداست، مكاني عالي براي گفتگو است. بخشي از كافه چت در فضاي باز است كه ميزها با فاصله از يكديگر قرار گرفته اند تا آسايش مشتريان بيشتر شود.
دكوراسيون داخلي و خارجي منحصر به فرد است. اين كافه براي جشن هايي كه در آنجا برگزار مي شود، تمهيدات خاصي دارد تا شبي خاطره انگيز را براي آن رقم بزند.
كافه ديالوگ يكي از معروف ترين و بهترين كافه هاي شيراز است كه نزديك بودن به ايستگاه مترو باعث شلوغي بيشتر مواقع مي شود.
كاركنان آنها در دم كردن انواع قهوه تخصص دارند و در مطالعات انجام شده طعم و عطر قهوه هاي آنها مورد تحسين مصرف كنندگان قرار گرفته است.
كيفيت منو در كافه ديالوگ با استقبال خوبي مواجه شده است.
آدرس
شيراز - پل معالي آباد - جنب ايستگاه مترو - ساختمان الف - طبقه همكف - كافه ديالوگ
تلفن
2113 222 351
ساعات كاري
9 تا 22
بهترين قهوه كيش


10. كافه ستاره يكي از خوش رنگ ترين و بهترين كافه هاي شيراز است
كافه ستارگان بخشي از امكانات هتل ستاره بزرگ شيراز است. اين هتل با وسعت و معماري منحصر به فرد خود پذيراي گردشگران، مشاهير و مهمانان خارجي است.
كافه او با داشتن فضايي آرام و زيبا با نورپردازي خاص به يكي از محبوب ترين رستوران هاي شهر تبديل شده است.
فضاي آن براي برپايي مهماني هاي دو يا چند نفره بسيار مناسب است و با تجربه كاركنان آن مطمئنا اوقات خوبي را در اين كافه خواهيد گذراند.
بيشتر منوي آن شامل غذا، نوشيدني و دستور العمل هاي فرانسوي است كه كيفيت بالايي دارند. البته بايد گفت كه با اين خدمات لازم است كه قيمت منوي كافه ستارگان كمتر باشد اما يكي از بهترين رستوران هاي شيراز است.
نشاني
شيراز - ننگ تنگ بلوار آزادي نه ارم - هتل ستاره - كافه ستاره


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۰۳:۰۰:۵۲ | نویسنده : hanie |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی